خون احرام

امام حسین (ع):پایبندی بر پیمان،جوانمردی است

خون احرام

امام حسین (ع):پایبندی بر پیمان،جوانمردی است

کربلایی جواد مقدم شب چهارم محرم92 - خادم الرضا قم

علیرضا علیزاده | چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ

بسم رب الحسین الشهید

مجموعه نوحه های شب چهارم محرم ۹۲ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی و تصویری می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تصویری:
کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور ) (همخوانی با رضا حقیقی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس )

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

 

 

صوتی:

من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن ( زمینه )

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور ) (همخوانی با رضا حقیقی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس )

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور )

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد )

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد )

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم ( شعرخوانی )

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور )

کرببلا نرفت زیادم جوونیمو پای تو دادم ( شور )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

کــد کجــ شدنـــ تصاویــر